loading...
هک کلش اف کلنز|آموزش کلش اف کلنز|جم رایگان|Clash of Clans
علی بازدید : 771 شنبه 14 شهریور 1394 نظرات (0)

 

بربرین کینگ و آرچر کویین بدون شک دو سرباز بسیار تاثیر گذار در بازی هستند که بدون وجود آن ها حمله های ما خیلی افت خواهد کرد . در این پست به بهترین زمان ها برای ارتقای این دو قهرمان اشاره خواهیم کرد .. ادامه مطلب را ببینید

سلام دوستان 

بحث ما امروز سر زمان ارتقاء بربر کینگ و آرچر کوئین هست .

خب نگاه کنین بهترین زمان ارتقاء ...

 

بربر کینگ و آرچر کوئین ، زمانی هستش که شما وار ندارین .

توی وار اگه بربر کینگ و آرچر کوئین نداشته باشین تقریبا انگار 25 % سرباز هاتون نیستن !

چون بربر کینگ و آرچر کوئین خیلی توی اتک ها و وار ها به ما کمک می کنن .

مخصوصا آرچر کوئین که از دور و پشت دیوار ها دفاعی ها رو میزنه .

مثلا شما ممبر یه کلن هستین و لیدرش شما رو توی وار گذاشته ، نباید بربر کینگ و آرچر کوئین خودتون رو لول آپ کنین چون توی وار خیلی مهمه بودنشون .

مورد بعدی اینه که بربر کینگ و آرچر کوئین توی دفاع از قبیله و زمین شما خیلی کمک می کنن مثلا طرف ویزارد و ... چیده بیان زمین شما رو خراب کنن اونا مشغول بربر کینگ و آرچر کوئین میشن و دفاعی های شما هم کار خودشون رو میکنن و اونارو نابود می کنن .

به نظر من که لیدر کلن هستم ، اول باید با لیدر کلنتون مشورت کنین که میخوایین فلان چیز رو لول آپ کنین تا لیدر در جریان باشه و موقع وار استارت کردن شما رو نذاره یا بگه که لول آپ نکن تا وار بعدی نذارمت و از این صحبت ها .

خیلی ها میگن که بربر کینگ و آرچر کوئین زیاد تاثیری توی وار ندارن !

من خودم تقریبا چند ساعت پیش وار زدم و با کمک بربر کینگ و آرچر کوئین تونستم دو ستاره بگیرم از طرف ، البته پکا و گالم و ویزارد ها هم کار خودشونو کردن ها https://www.rozblog.com/editor/Rb_editor01/plugins/emotions/smile/4.gif

بزودی کلیپ وار زدنم رو با روشی که توی سایت گفتم رو میذارم ، توی همه وار هایی که رفتم و وار زدم دو ستاره کردم بدون هیچ اما و اگری !!

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی